بهترین عمده فروشی های تهران + آدرس

خیلی ها هستند که برای خرید به صورت عمده به تهران سفر می کنند. علت این انتخاب، وجود چندین بازار مشهور و معروف در تهران است که اکنون در این مطلب به معرفی بهترین عمده فروشی های تهران می‌پردازیم؛ میگوییم که در کدام قسمت از تهران قرار گرفته اند و چه چیزهایی در آنها به فروش می رسد.

معرفی بهترین بازارهای عمده تهران + بازار بزرگ

یکی از بهترین عمده فروشی های تهران، بازار بزرگ است. این بازار، هم از نظر مساحت و هم از این نظر که یک بنای تاریخی به شمار می رود از اهمیت بالایی برخوردار است. خیلی از توریست ها در سفر به تهران سعی می کنند زمانی را هم برای تماشای این بازار جالب و دیدنی صرف کنند. یکی از نکات جالبی که در مورد این بازار وجود دارد این است که بازار بزرگ تهران، قسمت های متفاوتی داشته که در هر کدام نیز یک کالای خاص به فروش می رود.

برای دیدن بازار بزرگ تهران باید به منطقه ۱۲ تهران بروید. این بازار از سمت شمال به خیابان ۱۵ خرداد، از جنوب به بازار مولوی، از غرب به خیان خیام و از قسمت شرق نیز به خیابان مصطفی خمینی راه دارد. البته، خوب است بدانید که ورودی اصلی این بازار از سمت خیابان ۱۵ خرداد است.

نکته دیگری که لازم می دانیم در مورد این بازار مطرح کنیم، اجناسی است که در آن به فروش می رود. هر آنچه که فکرش را کنید در این بازار به فروش می رسد. کاسبان در بازارچه ها، تیمچه ها و مراکز خرید مشغول به کار بوده و می توانند بسیاری از نیازها و احتیاجات مشتری های خود را برآورده کنند. بهتر است اگر یک چیز خاص مد نظرتان است و می خواهید آن را بخرید حتما به قسمتی که کالای مورد نظر شما را می فروشد بروید.

معرفی بهترین بازارهای عمده تهران + صالح آباد

از بهترین عمده فروشی های تهران می توان به صالح آباد نیز اشاره کرد. این بازار نیز از جمله بازارهایی است که عمده فروش های زیادی در آن فعالیت می کنند. درست است که این بازار از آن دست بازارهای جدید تهران به شمار رفته و قدمت زیادی ندارد، اما در همین مدت کوتاه هم توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند

در حال حاضر، بازار صالح آباد به عنوان یک بازار عمده فروشی مطرح در کشور از آن یاد می شود، از آنجا که عمر این بازار حدودا به یک دهه می‌رسد، اغلب مردم علاقه دارند بدانند بازار صالح آباد چی دارد که در مطلبی دیگر به صورت مفصل به آن پرداخته‌ایم. خوب است بدانید که بسیاری از تولیدی ها در این بازار مشغول به کار بوده و محصولات خود را می فروشند.

اگر به دنبال جواب برای بهترین عمده فروشی های تهران می‌گردید از طریق دو آدرس زیر می توانید به صالح آباد بروید:

آدرس شماره ۱:

برای رفتن به یکی از بهترین عمده فروشی های تهران، ابتدا بهتر است به انتهای اتوبان تندگویان و به سمت اتوبان بهشت زهرا حرکت کنید. بعد از آنکه پل شهید صنیع خانی را رد کردید به خیابان کلهر خواهید رسید که صالح آباد در آن قرار گرفته است.

آدرس شماره ۲:

در دیگر مسیر، برای آنکه به صالح آباد بروید بهتر است به سمت بزرگراه آزادگان حرکت کنید. بین بزرگراه شهید کاظمی و بهشت زهرا خیابان شهید کلهر قرار دارد. صالح آباد معروف ما در این خیابان واقع شده است.

شما برای خرید طیف وسیعی از وسایل مِن جمله ، ظرف های سرامیکی، ظرف های چینی، ظرف های سرو و پذیرایی، لوازم دکوری، لوازم پخت و پز، اسباب بازی، خرده ریز آشپزخانه، ظرف های چوبی و خیلی چیزهای دیگر می توانید به صالح آباد بروید.

معرفی بهترین بازارهای عمده تهران + بازار شوش

از دیگر بازارهای عمده فروشی تهران، می توان به بازار شوش تهران اشاره کرد که بی‌شک از بهترین عمده فروشی های تهران نیز محسوب می‌شود. این بازار یکی از بازارهای قدیمی تهران به شمار رفته و کمتر کسی را می توان پیدا کرد که نام این بازار را نشنیده باشد. بازار شوش در منطقه ۱۵ تهران قرار گرفته و بیشتر منازل مسکونی که در این منطقه به چشم می خورند بافت قدیمی دارند که تماشای آنها خالی از لطف نخواهد بود. خیابان شوش که در واقع همان بازار شوش خودمان است در قسمت شمالی این منطقه قرار گرفته است و عمده فروشی های زیادی را می توان در آن مشاهده کرد.

برای آنکه بتوانید به این بازار بروید، سه آدرس پیش روی شما قرار دارد:

آدرس شماره ۱: شما می توانید به سمت خیابان غفاری و سپس بخارایی بروید. در انتهای خیابان زارعی به خیابان صابونیان می رسید که این بازار در آن جا قرار گرفته ا ست.

آدرس شماره ۲: از این مسیر نیز ابتدا باید به سمت بلوار قیام شمشیری حرکت کنید. بعد از آن به میدان شوش و خیابان صابونیان خواهید رسید.

آدرس شماره ۳: از این مسیر نیز باید به سمت بزرگراه بعثت حرکت کنید و سپس به سمت فدائیان اسلام از بزرگراه خارج شوید و خود را به خیابان صابونیان برسانید.

این بازار یکی از بازار های معروف تهران است که می توانید انواع و اقسام وسایل از جمله خرده ریزهای اشپزخانه، ظرف های چینی، ظرف های کریستال، لوازم پذیرایی و سرو، ظرف های دکوری، گل های مصنوعی، کالای خواب، سرویس های پخت و پز، ظرف های بلوری، ظرف های پلاستیکی، سیسمونی، سرویس قاشق و چنگال، وسایل نوزاد، ظرف های دکوری لوکس و شیک، ظرف های فلزی و کلی وسایل دیگر را از آنجا به صورت عمده بخرید.

از دیگر بازارهای عمده فروشی تهران، می توان به بازار حسن آباد اشاره کرد. این بازار نیز یکی از بازارهای قدیمی و از بهترین عمده فروشی های تهران به حساب می‌آید که امروزه خیلی از عمده فروش ها در آن مشغول فعالیت هستند. این بازار در خیابان حافظ، حد فاصل خیابان جمهوری و ۱۵ خرداد، تقاطع خیابان امام خمینی و وحدت قرار گرفته است.

از محصولاتی که در این بازار به فروش می رود می توان به کاموا و وسایل چوبی و مبلمان اشاره کرد. کسانی که در حوزه این دو کالا به صورت خرده فروشی کار می کنند، می توانند به بازار حسن آباد بروند و از دنیای رنگارنگ کامواها و جذاب وسایل و لوازم چوبی خانه دیدن کنند و چشمان شان را غرق در زیبایی و تنوع کنند. علاوه بر وسایل و لوازم چوبی می توان برای خرید تجهیزات و مبلمان اداری نیز به آنجا مراجعه کرد.

در ادامه بهترین عمده فروشی های تهران می خواهیم به بازار مولوی اشاره کنیم. این بازار نیز قدیمی است و در جنوب شهر تهران قرار گرفته است. بافت اطراف این بازار نیز قدیمی بوده و با این وجود، هنوز هم فعالیت های اقتصادی زیادی در آنجا انجام می شود.

برای رفتن به بازار مولوی باید به منطقه ۱۲ شهرداری تهران بروید. این بازار بین میدان رازی و میدان قیام قرار گفته است. گر چه بازار مولوی بین دو بازار بزرگ تهران و بازار شوش واقع شده است اما هنوز هم رفت و آمد مشتری‌ها برای خرید اجناس مورد نظر را می توان در آن مشاهده کرد.

از جمله کالاهایی که در این بازار به چشم می خورد می توان به پرده و پارچه اشاره کرد. در کنار این دو مورد، بازار مولوی منبع مواد خوراکی، لوازم پلاستیک، لوازم آشپزخانه، مواد شوینده و ظرف های دکوری نیز هست. اگر یک خرده فروشی در هر یک از حوزه هایی که نام بردیم دارید می توانید به این بازار بروید.

یکی از بازارهای واقع شده در خیابان جمهوری که در واقع قطب فروش محصولات روشنایی است، بازار لاله زار نام دارد. از میدان خمینی تا خیابان جمهوری لاله زار خوانده می شود.

این بازار، همان طوری که اشاره کردیم از میان بازارهای معروف و محو در تهران است که همه جور وسیله روشنایی، مانند لوسترهای زیبا و شیک، کابل های فشار قوی و ضعیف، لوازم الکترونیکی، لوازم روشنایی مربوط به خانه، گلخانه، کارخانه، کارگاه و باغ، انواع و اقسام لامپ نیز در آنجا به فروش می رود.

معرفی بهترین بازارهای عمده تهران + خیابان جمهوری

حیف است صحبت از بهترین عمده فروشی های تهران باشد و نامی از خیابان جمهوری آورده نشود. اگر به پاساژ علاالدین و ساختمان پلاسکو نرفته باشید هم، حداقل اسم آن‌ها به گوشتان خورده است، این دو ساختمان بزرگ در این خیابان قرار دارند.

از جمله وسایلی که به صورت عمده در این بازار به فروش می رود می توان به انواع و اقسام گوشی و لوازم صوتی و برقی، مانند دوربین عکاسی، سینما خانگی، تلویزیون و غیره اشاره کرد. البته به غیر از اینها، کفش، تنباکو، ماهی، پوشاک و کفش نیز در این بازار فروخته می شود.

این بازار از یک سمت به منطقه ۱۱ و از یک سمت به منطقه ۱۲ منتهی می شود و چندین بخش و خیابان قدیمی دارد. آدرس بازار جمهوری از میدان بهارستان تا میدان جمهوری است و با توجه به اینکه به دنبال چه نوع کالایی هستید می توانید به یکی از خیابان های فرعی قرار گرفته در آن بروید و کالای مورد نظر خود را بخرید.

از بهترین عمده فروشی های تهران میتوان به بازار عبدل آباد نیز اشاره کرد که برای اغلب خانم‌ها آشناست. این بازار در جنوب شهر تهران واقع شده و خیلی شلوغ است. این بازار در منطقه ۱۹ تهران و در خیابان احسانی قرار گرفته است. برای رفتن به این بازار باید به بزرگراه نواب صفوی، بزرگراه جوانه، شهرک شکوفه و در نهایت نیز خیابان احسانی بروید.

در میان وسایلی که در این بازار به فروش می رود می توان به انواع پوشاک و لباس عمده ارزان از بچه گانه و زنانه و مردانه گرفته تا انواع مانتو، پالتو، لباس شب اشاره کرد. البته به غیر از لباس عمده ارزان، پارچه های تکه ای و کیلویی نیز در این بازار یافت می شود.

البته فقط لباس نیست که در این بازار به فروش می رود در قسمت دیگری از بازار عبدل آباد می توان لوازم چوبی و مبلمان نیز مشاهده کرد. تولیدی های مبل زیادی در این بازار در حال فعالیت هستند و خرده فروش ها و حتی کسانی که می خواهند برای خانه خود مبل تهیه کنند می توانند مبلمانی با قیمت مناسب از بازار عبدل آباد بخرند. پارچه های مبلمان این بازار زبانزد عام و خاص است و به صورت عمده به فروش می روند.

در منطقه ۱۲ در تقاطع ری و خیابان امیرکبیر، فروشگاه ها و مراکز خرید زیادی مشاهده می شود که به آنها سه راه امین حضور می گویند. اگر می خواهید از بورس لوازم خانگی برقی در تهران دیدن کنید به این بازار بروید. کسانی که به این بازار می روند، هم می توانند لوازم و کالاهای مورد نیاز خود را به صورت عمده بخرند و هم به صورت خرده.

ازآن دست وسایلی که در آن به فروش می رود می توان به لوازم خانگی برقی اشاره کرد. از تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، چرخ گوشت و به صورت کلی لوازم برقی در این بازار یافت می شود. اینجا یکی از بهترین عمده فروشی های تهران است که معدن وسایل برقی خانه در برندهای متفاوت محسوب می‌شود.

بازار قرار گرفته در میدان هفت تیز می تواند یک مقصد خوب برای خرید به صورت عمده باشد. این میدان در منطقه ۷ و در مرکز شهر تهران واقع شده و از جمله میدان های مهم تهران به شمار می رود. میدان هفت تیر در تقاطع خیابان های مفتح و کریم خان قرار گرفته است. در این واقع این میدان خیابان های مفتح، بهار شیراز، بزرگراه مدرس و کریمخان زند را به هم وصل کرده است.این بازار به بازار مانتو معروف است و همه مانتوفروشی ها سعی می کنند اجناس خود را از اینجا تهیه کنند. البته، به جز مانتو، لباس مجلسی، کیف، فرش، لوازم خانگی لوازم آشپزخانه، کفش و مواد خوراکی نیز در این بازار یافت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *